19 år!

Yeeey, idag är det min födelsedag och den har varit hur bra som helst! :D Tack så jättemycket för alla gratulationer och presenter! :D
"Vaknade" av mammas, Filips och Torbens fina stämmor! Hörde dock bara mammas, haha :D Fick bland annat mumsig chai latte till frukost. Vid 12 bar det av till pappa med Filip för att äta lite bullar och kaka och lite så, mycket mysigt! :) Min älskade farmor var också där (: Och Felicia och Julle! :D
Jag och Felicia tog där efter en liten sväng på stan och nu ikväll har vi ätit en smarrog middag här hemma hos mig och mamma och spelat spel och så :)
Kort och gott; dagen har varit super, med superbra väder dessutom! :D

Det enda som saknades idag var mormor! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0