Äntligen!

Fick precis ett mail om att min klänning Ä N T L I G E N är påväg!!! Så jag hinner få den innan jag åker på lördag, tur det!

Har nu ikväll varit på mobilia en snabbis med mamma och shoppat lite :) Blev ett par shorts och en jeansjacka. När vi kom hem tittade jag på top model och sen har jag bara kollat runt lite på internet och pratat med mamma och så :) Har bland annat läst lite bloggar, och jag måste säga att jag gillar Kenzas blogg skarpt, medan Kissie skrämmer mig lite smått...haha! Har dessutom varit duktig och skickat in en ansökan om att få komma till usa typ, haha! Och jag får åka dit, woho!

Har för ovanlighetens skull inte pluggat någonting idag. Mycketmycket skönt! Behövde ett litet break från det. Ska nog gå och lägga migsnart faktiskt, träning tiiidigt imorgon! PUSS!

Kommentarer
Postat av: maja

Hejhejhej! :)Hoppas att allt är bra med dig! Blev lite nyfiken när du skrev om USA.. Menar du att du ska plugga där? :)

2010-04-26 @ 22:29:50
URL: http://www.rogemyr.se
Postat av: Isabell :)

Heeej! :)Hoppas att allt är bra med dig också!

Nejnej, jag ska inte pluga där :) Träningsläger ;D Hihi!

2010-04-27 @ 14:49:23
URL: http://isabellenglunds.blogg.se/
Postat av: maja

Jaha!! :D KUL!

2010-04-27 @ 19:39:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0