Ett fall, ett snedstag, en smäll i foten

Rubriken skulle man kunna säga är en sammanfattning av dagens träning, BLÄ! Det började med att jag skulle hoppa över häckar. Jag lyckades på något jäääkligt konstigt sätt trassla in mig i den ena häcken och föll sedan kraschboom ner. Fick lite ont i smalbenet, men vad tusan, ett skrapsår gör inte så mycket. Sen skulle jag ju fortsätta med de där hoppen, och då landade jag väldigt konstigt ena gången, men inte heller det var så farligt. När jag sedan skulle göraden så kallade powersprinten (är för trött för att förklara vad det är nu) så bara PANG så fick jag jätteont i min fot :( Blääääääääääääääää! Det innebar att det istället för underbart häcklöpande blev en massa styrketräning...

Efter träningen träffade jag i alla fall världens bästa pappa på stan. Vi gick och åt på graffiti. Bakad potatis med keso-kyckling och sallad, hihi :) Satt där och pratade om lite allt möjligt ett bra tag, och bestämde oss sedan för att köpa vars en mjukglass. Årets första mjukglass dessutom! Det var väldigt mysigt att umgås med lilla pappa :) Kommer inte träffa honom på länge nu :/ I och med att jag åker på lördag... :)

Nu på kvällen har jag varit duktig och pluggat lite, och nu väntar sängen =) Biologilabb 8.10 imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0