Good morning! (:

Ingen sol idag. Inte än så länge i alla fall. Jag håller en tumme för att den tittar fram senare idag!
Berättade ju inte så mycket om gårdagen. Men den började i alla fall med att jag var modell till Felicia. Hon sminkade mig finfint, eller ja, coolt, och sen var det fotografering som gällde! Ska bli kul att se bilderna!
Sen blev det stan en stund där jag hittade en söt t-shirt på stan med blommor på :) Och på kvällen bar det av hem till pappa och Monica.

Nu sitter jag här vid köksbordet med Marcus och Kirsi som har lite småpanik över hur de ska komma hem. Flygen till Finland börjar tidigast gå klockan 3 imorgon, men risken att de ställs in ytterligare dagar finns ju :/

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Eller en sak är bestämd i alla fall. Jag, Felicia och Marcus ska laga maten idag, för mamma fyller år imorgon, så japp, hihi :)

Ha en bra dag allihop! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0