Nagelfix och veckorevyn!

Har precis tagit en dusch. Har nämligen tränat och då kan det ju vara ganska fräscht om man gör det. Segade dock med att hoppa in i duschen, och, tro det eller ej, men jag testade faktiskt webbkameran lite, hahaha! Resultatet ser ni där nere, jag bjuder på den! Är ingen person som tycker om att ta bilder på mig själv om man säger så, och nu när det väl hände fick det bli en flummig bild, maha! Jag tror att jag är stark eller något ;P Ibland måste man bjuda på sig själv!

Nu tänkte jag att jag skulle fixa mina naglar som ser helt förfärliga ut och så ska jag läsa lite i veckorevyn =) Hörs kanske senare! Jag måste bli bättre på att uppdatera! Annars är det ju inte roligt att läsa...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0